top of page
חיפוש
  • edenkatzz

החופש לשאול "מה אני רוצה?"

לא מזמן דיברתי עם אישה מדהימה ומעוררת השראה.

היא סיפרה על חוויה שחוותה, בה בתהליך הליווי האישי למדה על ידי התנסות וחקירה בגזרת התכשיטים מה היא אוהבת ומה נכון עבורה לאחר שנים רבות בהן לא העזה לענוד תכשיטים כלל.

עצם ההתנסות פתחה עבורה פתח לאימוץ סגנונות חדשים, להרחבת נקודת המבט ולבחירות שונות מאזור הנוחות שלה ובשמחה רבה אימצה זוג עגילים שמאד אהבה.

עד כאן הכל נפלא! אך בשלב מסוים היא שמה לב כי הבחירות שלה חוזרות על עצמן בהתאם להתנסות שהייתה לה וממנה למדה, אבל אולי היא עדיין לא לגמרי קשובה לעצמה.


באומץ רב העזה ושאלה - מה אני באמת רוצה?


היא ביקשה להתאים את הסגנון האישי שלה עוד יותר למי שהיא ולמה שרוצה להרגיש, הדבר בא לידי ביטוי בענידת זוג עגילים שונים, אחד עגול ואחד צמוד.

עבור מי שרגילה בשינויים תמידיים בהופעתה אולי זה ירגיש כמו דבר פעוט ללא חשיבות גדולה,

אך עבורה הדבר סימל ניצחון אישי וחופש מתכתיבי החברה ודיוק המחובר עוד יותר לקול הפנימי ולרצון שלה.


יש סביבנו כל כך הרבה אנשים ונשים, סטייליסטיות נשות מקצוע שיגידו לנו מה נכון ומתאים לנו לפי הגובה, מבנה הגוף, הצבע והצורה - אך בעיניי לתהליך הליווי יש מטרה שונה והיא לבחון במרחב בטוח מה נכון למי שבוחרת לפתוח את ארונה, נפשה ולבה.

בתהליך יש לנקות קולות חיצוניים שהופנמו לאורך השנים ולהגיע לרצון האמיתי והאותנטי לקידום ביטוי אישי ושימוש בבגדים ככלי להתפתחות אישית רלוונטי לאותה המלווה.

את ההכרה בקולות החיצוניים נעשה על ידי שאילת שאלות על תפיסות הסטיילינג שהיו נהוגות בבית, על מודל היופי בחברה, על התדמית שלנו בעיניי עצמנו ונעסוק בהשראות מגוונות כדי לפרק את האידיאל המוכר, להרחיב ואז לדייק בחזרה תוך שמירה על גמישות ותנועה.


אז מתי בפעם האחרונה שאלת את עצמך מול הארון או בכל בחירה אחרת מה מניע ומהי מהות הבחירה?

אילו קולות נמצאים שם ומה את באמת רוצה?


לחיי שאילת שאלות והתקרבות לעצמנו,

אינסיידאאוט.




27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page